lunes, 3 de mayo de 2010

Charles Manson

"¿Te sientes culpable?, ¿Estás loco? Pareces el lobo."


Probablemente Charles Manson era un delincuente de pouca monta ata que asesinou á muller de Roman Polanski. Probablemente, que Briant Hugh Warner acollese macabramente o seu apelido tras mudarse o seu nome a Marilyn fose soamente unha macabra broma do músico.
Probablemente Charles Manson xamáis tería feito o que fixo de non ser polas terribles circunstancias. Unha familia de merda, desestructurada, despreciable e deleznable. "Cuentan que mamá estaba en un café una tarde. Yo estaba en su regazo. La camarera entre bromas dijo que me compraría. 'Una jarra de cerveza y es tuyo', dijo mamá. La camarera trajo la cerveza y mamá salió del lugar sin mí. Días después, mi tia tuvo que buscar a la camarera por todo el pueblo para traerme de regreso"
Uns amigos totalmente inútiles, se así se lles podía chamar, e un sistema autoritario, a sociedade mesma (si, iso ao que está tan de moda botarlle a culpa de todo por parte dos ignorantes que van de "progres"), que o convertiu no que era. Non foi él. Foron eles.


"Mi padre es una prisión, mi madre un sistema, soy lo que ustedes me hicieron. Los miro y me digo: ustedes quieren matarme y yo ya estoy muerto. Toda mi vida estuve muerto."


No hay comentarios: